27 Ekim 2012 Cumartesi

Alper Yeşil İle Yollar Ayrıldı.


Ceyhansporumuz ile sezon başı anlaşan tecrübeli oyuncu Alper Yeşil, Teknik Direktör Raif Öztürk ile yaşadığı sorunlar nedeniyle takımı bıraktığını açıkladı.



Öztürk’ün kaprisleri karşısında bu kararı aldığını belirten Alper, bundan sonraki dönemde Yeşil- Beyazlı takıma başarılar dileğinde bulundu. 
TEK SEBEP RAİF ÖZTÜRK

Alper Yeşil’in Ceyhanspor macerası kısa sürdü. Hazır olduğu halde kendisine forma şansı vermeyen Öztürk’e büyük öfke saçan Yeşil ilk kez böyle bir yapıya sahip bir teknik adamla çalıştığını söyledi. Raif Öztürk’ün kaprisleri karşısında bu kararı aldığını ifade eden golcü oyuncu, “Uzun yıllar profesyonel takımlarda top koşturdum. İlk kez böyle olayla karşı karşıya kaldım. Hazır olduğum halde beni oynatmayan Raif Öztürk’ün bu davranışa bir türlü anlam veremedim. Çok sevdiğim Kulüp Başkanı Cengiz Özal ve yöneticilerine başarı sözü vermiştim. Ama bunu hoca nedeniyle gerçekleştiremedim” diye konuştu.

GunaydınGazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder