24 Temmuz 2012 Salı

Ceyhanspor Ve Ceyhanspor İçin Yapılabilecekler




Ceyhanspor'un Bu Zor Döneminde  Hiç Bir Şahıs Bu Takımın Arkasında Durmadı.Bir Şike Davasıymış Oldu Bitti Denildi..Ama Lafta Oldu Bitti. Taraftarın İçi Kan Ağlıyor.Şimdilerse İse Herkes Kendi Aleminde...Ceyhanspor Taraftarları Hep Bir Beste Söylerler Sahipsizlikten Dolayı..Hani Şu Sevgili Erkin Koray'ın Güzel Şarkısı Var..ALEMİN KEYFİ YERİNDE .. İşte Onu Söylüyorlar Haykıra Haykıra... Asıl Konu Bu Değil Aslında..Birilerinin Birşeye Tamam Diyip Tamamlayamaması...

6-7 Yaşından Bu Yana Ceyhansporun Maçlarına Giderim Ve Yaklaşık 12 Senelik Geçmişim Var Panzerler Grubunda.. İyi Günlerde Yaşadık,Kötü Günlerde.Yaşadığım En Kötü Gün Bir TV Kanalında Son Dakika Haberiyle Gerçekleşti....TV Deki Kelime; 'CEYHANSPOR KÜME DÜŞÜRÜLDÜ.'. Ne Kadar Acı Verici Bir Cümle..O Günden Buyana Kendimize Gelemedik Zaten.

Gelelim GÜNÜMÜZE.
Şuanda Bölgesel Amatör Ligde Mücadele Eden Ceyhansporumuz, Sportif Direktörlüğe Türkiye Futbol Akademisi Yönt.Kurulu Başkanı Nesim ARGUN'u Getirdi..Futbol Akademisi Hakkında Pek Bir Bilgim Yok Ama Umarım Başarılı İşlere İmza Atar.Kendisine Panzerler Grubu Adına Hayırlı Olsun Diyorum. Teknik Direktör Arayışlarında da Son Noktaya Gelindi Sanırım. Yarın İmza Atılacak Bilgisine Ulaştım. Gidelim Görelim.. Her Seneki Gibi Mi Olacak,,Farklı Mı Olacak Çok Merak Ediyorum..Yalnız Bir Sıkıntımız Var.Hersene 20-30 Futbolcu Birden Geliyor..Ne Gerek Var Anlamıyorum.Bazen Maçlarda Kadroya Giremeyen Futbolcularla Tribünde Bulunmak Zorunda Kalıyorum.. OKADAR PARA YERİNE MANTIK KULLANILSA DAHA GÜZEL OLURDU BENCE ...

SIKINTI ÇOK ...

Gelelim Taraftara , Yani PANZERLER GRUBU'na, Yani Adam Gibi Adamlara... Gelipte Çekirdek Çintene Taraftar Demiyorum. PANZERLER GRUBU'nun Sıkınıtısı Var Arkadaş. O Sıkıntının Adı; D E R N E K.

Bu Grup 12 Senelik Bir Oluşum Ve Artık Ceyhan'da SÖZ SAHİBİ OLMAK İSTİYOR.Bu Gençlere Birilerinin Kulak Vermesi Lazım. Dernek Olmadan Oluşum Olmuyor,Düzen Olmuyor.. Dernek Yok Diye ' SİZ KİMSİNİZ' Muamelesi Görüyorlar.Lafım Ceyhanlıyım Diye Geçinen Büyük Ama Küçük Adamlara .. BU TARAFTARIN HAKKINI HİÇ BİRYERDE ÖDEYEMEZSİNİZ. ! .Ceyhan'ın Birazcık Kalkınmasını İstiyorsanız Bu Çocuklara , Gençlere Destek Vermelisiniz..

Sizin Gözünüzde Nasıl Bilmiyorum Ama Benim Gözümde PANZERLER GRUBU, CEYHAN'IN GURURU '


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder